AM 2015 halveDe Amsterdam Marathon is een groot, jaarlijks evenement op de 3e zondag van oktober. Er komen mensen van over de hele wereld op af. De route van alle afstanden gaat langs de mooiste plekken van Amsterdam, zoals het Vondelpark, het Rijksmuseum en tot slot een heroïsche finish in het Olympisch Stadion!

Mensen kunnen zich aanmelden om namens Stichting Amani deel te nemen aan de Amsterdam Marathon en kunnen daarbij kiezen uit 8 of 21 km. De deelnemers laten zich hiervoor op allerlei manieren sponsoren om zo zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Stichting Amani.

Wegens het grote aantal aanmeldingen en enthousiasme van de deelnemers, is deelname aan de Amsterdam Marathon voor Stichting Amani een jaarlijks terugkerend evenement geworden. De deelnemers zijn in de leeftijd van 8 tot 80 en komen uit alle windstreken van Nederland. De 3e zondag van oktober is dan ook altijd een zeer gezellige dag, waarbij een mensen zich op sportieve wijze inzetten om een bijdrage te leveren aan Stichting Amani.

AM 2015 8 km

Als je mee wilt doen aan de Amsterdam Marathon, kun je je opgeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Mail ons daarbij je naam en de afstand die je wilt lopen. Enthousiasmeer ook familie, vrienden en collega's voor deelname zodat we met een gigantisch groot team van Stichting Amani aan de start kunnen verschijnen. Ook als je als toeschouwer wilt komen, ben je uiteraard van harte welkom om de deelnemers van Stichting Amani aan te moedigen.