Godfrey (44) hebben we in 2007 leren kennen als een ongelooflijk veerkrachtige, lieve en vrolijke man. Hij heeft een progressieve spierziekte en is daardoor fysiek erg zwak en instabiel. In de loop der jaren zien we hem zichtbaar achteruit gaan.

Momenteel werkt Godfrey van maandag tot en met zaterdag met veel plezier in het plaatselijke dorpje als schoenmaker. Dankzij jullie donaties hebben we een prachtige ‘shoeshop’ voor hem kunnen bouwen, waar hij schoenen repareert en verkoopt. Op zondag gaat hij trouw naar de kerk. Godfrey woont nu in een houten huis wat niet geschikt is voor zijn fysieke beperking. Hij beweegt zich nu voort op krukken, maar hij zal op termijn volledig afhankelijk worden van een rolstoel. Met dit project willen wij een toekomstbestendig huis voor hem bouwen, met een betonnen vloer en een comfortabele plek om te kunnen zitten en slapen.