Gezonde voeding, medicatie en houtskool om warm te blijven.

De familie Kimila bestaat uit overgrootoma ‘sjoso’ (80), oom George (32), zijn vrouw en zoontje Prince (6), en Kevin (20), Dennis (18) en David (12).

De moeder en oma van deze jongens zijn overleden aan HIV, daarom is de zorg overgenomen door overgrootoma en hun oom. Sjoso Kimila is helaas bedlegerig en is qua verzorging volledig afhankelijk van haar (over)kleinkinderen. Dankzij jullie donaties kunnen we elke maand medicatie, zeep en houtskool (om te koken en warm te blijven) voor haar kopen. Ook hebben we de familie sinds kort opgenomen in ons maandelijks voedselprogramma. Met dit project kunnen we dit ook in 2023 weer mogelijk maken voor deze lieve sjoso Kimila.