Al vanaf kleins worden de broers Pius (22), Daniel (20) en Alex (in 2012 helaas overleden aan tuberculose) verzorgd door hun oom Kiiru. Hun moeder is helaas bij de geboorte van Daniel overleden.

Dankzij jullie donaties heeft Daniel zijn middelbare school diploma kunnen behalen en heeft Pius een boda boda (motor) in bruikleen ontvangen waarmee hij geld verdient door personen of materiaal te vervoeren. Met dit project willen we oom Kiiru helpen om geld te verdienen. Met een zaagmachine kan hij allerlei betaald werk doen en een stabiel inkomen verwerven. Help je mee?

Lees hier verder