In project 11 hebben we jullie al voorgesteld aan Godfrey, een fantastische positieve man die helaas kampt met een progressieve spierziekte. Hij gaat elke dag naar zijn ‘shoeshop’ en op zondag naar de kerk.

Op dit moment beweegt hij zich voort op de handfiets (zie foto). Als de wegen onbegaanbaar zijn vanwege de regen, vervoert hij zich middels een boda boda (motortaxi).

Omdat zijn spierkracht steeds verder zal afnemen, zal hij op een gegeven moment de handfiets niet meer kunnen gebruiken. Met dit project willen we een elektrisch vervoersmiddel (soort scootmobiel) voor hem kopen, zodat hij zelfredzaam kan blijven en doen waar hij blij van wordt, namelijk werken in zijn eigen ‘shoeshop’ en onder de mensen zijn.