In veel landen is het vanzelfsprekend om aan het eind van het jaar een kerstpakket te ontvangen, als blijk van waardering en dank. Onze gezinnen in Kenia kennen geen luxe, ook niet met kerst.

Daarom geven wij hen graag iets extra’s, zodat ook voor hen de kerst een bijzonder tijd is. In Nederland zijn er steeds meer initiatieven om je kerstpakket om te zetten naar een donatie aan een goed doel. Stichting Amani hoopt met dit project iets soortgelijks te creëren: extra bewustwording en aandacht voor mensen voor wie een extraatje niet vanzelfsprekend is. Help jij ons mee om ook dit jaar onze families een kerstpakket te kunnen geven?