Een ontmoeting met mama Maria verwarmt je hart voor altijd! Ze ontvangt je met zoveel liefde en dankbaarheid. Wij daarentegen, zijn enorm dankbaar dat we mama Maria en haar kinderen mogen ondersteunen

en op deze manier mogen bijdragen aan een betere kwaliteit van leven, meer financiële zekerheid en een positieve ontwikkeling van haar geweldige kinderen en kleindochter. Mama Maria (48) draagt alleen zorg voor haar dochters Rose (13), Jane (9) en kleindochter Faith (5). Dankzij jullie donaties kunnen deze kinderen al enkele jaren met veel plezier onderwijs volgen. Rose is in 2022 gestart op de middelbare school en zit in de 1e klas. Jane zit in groep 5 van de basisschool en Faith in groep 2. Met dit project willen we het schoolgeld – met bijbehorende kosten zoals boeken en een uniform – voor 2023 betalen.