Grace wil graag lerares worden, help jij mee haar droom te verwezenlijken? Hoe kun je in een droom blijven geloven als je niet over (extra) geld beschikt om onderwijs te bekostigen?

Gelukkig heeft jongedame Grace (18) deze droom nooit opgegeven. Met ondersteuning van Stichting Amani heeft zij haar middelbare school (boarding school) afgerond, samen met haar zus Annie. Inmiddels is ze bezig met haar tweede jaar van het hoger beroepsonderwijs: ze wil namelijk lerares worden. Volgend jaar start zij met haar examenjaar. Met dit project willen we ervoor zorgen dat Grace ook haar derde en laatste jaar van de lerarenopleiding kan volgen, zodat zij haar opleiding kan afronden en een betaalde baan kan vinden.

grace5b