Mama Susan is verlamd en zit al jarenlang in een rolstoel. Hierdoor zijn haar mogelijkheden om te werken beperkt. In 2020 hebben we dankzij jullie donaties een shop voor mama Susan kunnen bouwen.

Het is een prachtige shop geworden! Zij verkoopt onder andere granen, bonen en rijst. Ze is ontzettend dankbaar en trots op haar eigen winkel. Naast dat ze nu haar eigen inkomen kan generen heeft ze hierdoor ook weer veel sociale contacten. Viermaal per jaar ondersteunen we haar financieel bij haar winkelvoorraad, zodat zij kan profiteren van de winst. Help jij om de kosten voor deze jaarlijkse voorraad te betalen?

susan7a