Wat een prachtige jongensdroom! Helaas is onderwijs volgen niet zo vanzelfsprekend als je opgroeit in Kenia en niet veel geld tot je beschikking hebt. Wij zijn dankbaar dat wij Samuel mogen ondersteunen.

Zo heeft hij dankzij Stichting Amani zijn basisonderwijs kunnen volgen en zit hij nu in de 3e klas van het middelbare onderwijs (boarding school). Hij hoeft dus niet te stoppen met dromen maar kan ze achterna jagen! Met dit project willen we zijn 4e schooljaar en schoolbenodigdheden bekostigen. Help jij om Samuel zijn droom uit te laten komen?

samuel2