Mama Kilonzo draagt in haar eentje de zorg voor haar kinderen Kilonzo (18), Ann (9), Erick (7) en Lawrene (4) en haar neefje Samuel (18). Samuel en Kilonzo zijn beide autistisch en daarnaast heeft Samuel HIV.

Dankzij jullie steun kunnen de kinderen van dit gezin onderwijs volgen. Kilonzo gaat naar speciaal onderwijs. Voor Samuel lukt het helaas niet om een geschikte school te vinden die de hulp en begeleiding te bieden die hij nodig heeft. De andere kinderen gaan naar de basisschool: Ann in groep 5, Erick in groep 2 en Lawrene op de kleuterschool. Met dit project willen we het schoolgeld en andere benodigdheden van deze vier prachtige kinderen voor 2023 betalen.

onderwijs2