Ann is een enorm positieve, vrolijke vrouw die haar uiterste best doet om voor zichzelf en haar dochters te zorgen. Ze is door polio op jonge leeftijd verlamd geraakt aan haar benen.

Ann heeft een kleine kiosk in het centrum van Nyeri. Toen wij haar in 2007 ontmoetten bestond deze kiosk uit niet veel meer dan een paar planken. Hier zat Ann de hele dag, in regen en/of brandende zon. Met behulp van onze donateurs hebben we voor Ann een ware kiosk kunnen bouwen. Door de verbetering en uitbreiding van haar kiosk kan Ann meer spullen verkopen, waardoor ze ook meer waar kan inkopen en meer geld kan verdienen voor haar gezin. Ann is een slimme en vriendelijke zakenvrouw. Zij weet hoe ze de prestentatie en verkoop moet regelen. Ook heeft ze ideeën over hoe ze haar omzet kan vergroten. Ann is zeer trots en vooral ontzettend dankbaar voor de hulp en kansen die zij krijgt. Stichting Amani ondersteunt Ann door jaarlijks haar voorraad voor de kiosk aan te vullen, zodat ze die weer kan verkopen en met de winst haar gezin kan onderhouden. Help je mee?

Lees hier verder

Voorraad voor een jaar2