Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Main Menu

Mama Maria (48) draagt alleen de zorg voor haar dochters Rose (13), Jane (9) en Faith (5). Haar man heeft haar na de geboorte van de jongste dochter verlaten. Hij kon de (financiële) verplichtingen niet meer aan en heeft het gezin (vermoedelijk uit wanhoop) verlaten.

Voor mama Maria is het erg moeilijk om rond te kunnen komen. Het betalen van alle lasten bezorgt haar heel veel zorgen. Sinds 2020 betaalt Stichting Amani de maandelijkse huur en nutsvoorzieningen. Met dit project willen we deze kosten ook in 2023 voor haar betalen. Wat zal ze ongelooflijk dankbaar zijn!

Lees hier verder

project1c