Wij proberen jaarlijks naar Kenia te gaan om de families te bezoeken. We nemen dan het maximale gewicht aan bagage mee met spullen voor onze families. De kwaliteit van spullen in Nederland is nu eenmaal veel beter en daarmee duurzamer, vergeleken met de kwaliteit in Kenia.

Regelmatig krijgen wij de vraag van onze sponsors of ze spullen voor ons kunnen bewaren of inzamelen. Wij zijn erg blij met deze hulp! Daarom hebben wij een lijst opgesteld met spullen die onze families goed kunnen gebruiken. We willen echter wel benadrukken dat wij helaas geen ruimte hebben om alle spullen in bewaring te nemen. Dus mocht u spullen willen inzamelen, dan willen we u vragen om deze spullen zelf te bewaren totdat wij helder hebben wanneer we weer een bezoek aan Kenia gaan afleggen, welke spullen we dan mee kunnen nemen en hoeveel.

Alvast dank voor jullie inzet en begrip!

Inzamelingslijst voor Stichting Amani

Speelgoed - voor baby’s, kleurboeken, touwtje springers

Jassen - diverse leeftijden, man/ vrouw, kinderen

Schooltassen (rugzak) voor kinderen