Als u ons wilt helpen de gezinnen van Stichting Amani te ondersteunen, kunt u uw donatie overmaken via het donatieformulier op onze website. Alle donaties zijn uiteraard meer dan welkom! Wilt u geen gebruik maken van het donatieformulier, dan kunt u ook rechtstreeks overmaken op ons nummer: NL97 RABO 0143 5844 99.

Omdat wij ons vooral richten op zelfvoorzienendheid, is het erg belangrijk dat wij onze steun aan onze families gedurende de jaren kunnen continueren en daarvoor voldoende middelen hebben. Als we een kind helpen naar school te gaan, is het belangrijk dat wij een kind gedurende de hele schoolcarriere kunnen ondersteunen. Dit betekent een commitment van een groot aantal jaren, wil de hulp die je biedt zin hebben en tot zelfvoorzienendheid leiden. Om onze doelen te kunnen realiseren, hebben we uw/jullie hulp hard nodig.

Als u op de hoogte wilt blijven van de ontwikkelingen van Stichting Amani en de gezinnen, kunt u ons per email bereiken. U ontvangt dan van ons een paar keer per jaar een nieuwsbrief.

IMG 4199